filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
We booked this package through BookVIP and were a little skeptical at first at the savings but glad we did! We loved the cleanliness in room and throughout resort, friendly staff, especially at the Pina Grill with our great waiters, Jose and Antonio, thank you for...
Read more
#1032744
Secrets Papagayos is a wonderful intimate village. The staff is first class and offer excellent service. The food is very good. The views are great and the water is welcoming. Eduardo was our concierge assistant and he helped us in every way. The stone massage at the...
Read more
#1032742
The staff at the Mayan Palace Acapulco are the warmest people on Earth. While our Spanish is minimal at best every person greets you with a smile and covers their heart so you never feel a communication gap. Hector the bellman was such an attentive and accommodating...
Read more
#1032740
Bookvip's reply to:

Dear Debbie, We appreciate all feedback. All of our special promotional packages are based on availability. The demand for your first resort choice was overwhelming and exceeded the allotment for the dates you selected. You were notified of the allotment issue as soon...
Read more
#1026724
Dear Chris, We appreciate the opportunity to address your concerns. As disclosed during your reservation call and as stated in writing in the Terms and Conditions you agreed to, your resort preview would be between 90-120 minutes. The vacation packages offered by...
Read more
Bettendorf, Iowa
I didn't like
  • Service
#1025052
Bookvip's reply to:

Hello Laura, We are happy that prior to this review being posted, you had been contacted by a supervisor and all issues were resolved. Indeed, you and your family are now enjoying that much-deserved vacation. Regarding your concerns, I would like to apologize for any...
Read more
#1024319
Bookvip's reply to:

Dear Billie, We find it amazing yet not surprising how some consumers today will look to blame anyone and everyone other than themselves and look to complain and or demand a refund. You called to cancel your reservation two (2) days AFTER your scheduled check-in date....
Read more
#1020186
Dear Spencer, We appreciate the opportunity to address your comments. First and foremost, after we investigated your claims and spoke to you regarding the issues you later retracted and we are able to resolve. Your claim that we misrepresented the all-inclusive and...
Read more
#1020131
Dear Dane, We appreciate the opportunity to address your concerns. First and foremost, please note that as a result of our supervisor’s attempts to help you PRIOR to your posting, you have received a full refund. We were a bit surprised to see your review since you had...
Read more
#1015409
Chad Lynch, Marketing Director for the Villa del Palmar expresses gratitude to BookVIP for 8 years of sending thousands of vacationers to their resorts in Cabo, Cancun, Puerto Vallarta and Loreto
Read more
#1013078