Reply by Bookvip

Dear Angela,

We are pleased that upon receipt of your review, you were contacted by our General Manager and we were able to address and resolve your concerns.

We work very hard to ensure that each and every customer is aware of how valuable they are to BookVIP.

The reason we have over 3.9 Million Facebook Likes, more customer video reviews and have sent over100,00 people on vacation this year alone, is because we are the worldwide leader in promotional packages - that's our specialty. If you meet the resort's requirements and agree to attend the resort preview, you will receive the promotional rate.

We look forward to hearing from you when you are ready to book your next vacation!

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
Author's
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Quality
Number of Destinations
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
0 comments

The driver never picked us up at the airport as promised. We called the number on the voucher & the guy said he waited 3 hours for us & we would just have to get our own taxi. (Our plane landed at 4:30. It was 5:00) When we checked in, the Book VIP staff said they would handle it—they did not. They basically accused us of lying & made us eat that cost. ($100 US dollars)

We were promised a water view room. We did not get one. We offered to pay to upgrade the room, but since we were Book VIP customers, they wouldn’t let us.

We were promised 2 catamaran tickets as part of the package. We did not get them. We asked about them every day, and got the same looks & dismissal every day....

The staff at the resort itself were wonderful (waiters, bartenders, maids) but when we didn’t buy their timeshare, the book VIP folks no longer treated us like humans.

Just go through the resort!! Don’t use bookvip.

Do You Have Something To Say ?
Write a review