Bookvip's reply to:

Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO

Hello Patricia,

All of our special promotional packages are based on availability. The demand for your preferred destination was overwhelming and exceeded the allotment which was set aside for this special promotion.

Since you were not interested in changing destinations, your package was cancelled and a refund was immediately processed (prior to the posting of your review).

Best regards,

James Colligan
Owner
BookVIP.com
James@bookvip.com
ID
#1699175 Review #1699175 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$299
Preferred solution
Full refund
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO

I booked yesterday and guaranteed one of 3 hotels over the next year. I was available every month for 12 months.

Within minutes both myself as well as a representative tried EVERY 3 night sequence of every month and ZERO of the 3 hotels were available. She told me she would request a refund and apologized. Today a different rep called me and went through the same DAMN sequence. I am at work and have ZERO time for this.

Just refund my money and I will walk away.

This is CRAZY! I have used this before with a time share and not had a problem booking but this deal is wrong!

Bookvip - We estimate we’ve saved at least $500.00

We’re enjoying our stay here at the Westgate Las Vegas. We used Bookvip.com to book our trip. It was such an easy process. During our stay we have enjoyed fine dining, the hospitality of the great staff and even hung out on the strip with friends. We will definitely be using Bookvip again.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717341 Review #1717341 is a subjective opinion of poster.

Bookvip - They put me in a top suite

I wanted to take my wife to Vegas so I looked online. The prices were so high, then I ran across Bookvip. I was able to save $892.00. We’re in a gorgeous resort with a lazy river. We had a good time in Vegas and it’s all because of Bookvip.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717342 Review #1717342 is a subjective opinion of poster.

Bookvip - We saved over $300.00

We’re in Orlando, Florida enjoying our family vacation thanks to Bookvip for hooking us up. Shout out to them for us saving over $300 bucks.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717345 Review #1717345 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip - Needing my vouchers sent please

Dear Shelley,

Upon receipt of your review, we sent another copy of your purchase receipt in the amount of $83.32 USD to your email address.

Our records reflect that you later called to cancel your reservation since you were unable to get flights for the dates you wanted to be in Bali.

Your reservation has been cancelled as requested and you will receive your refund within 3-5 business days depending on your financial provider.

We look forward to hearing from you when you are ready to book your next vacation!

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1676805 Review #1676805 is a subjective opinion of poster.

Hi, I have paid for a voucher for accomodation staying in Bali. It was paid in usd on the 6th june 2019, I have not recieved the vouchers yet and am needing them emailed to me please.

My email is definedlinesbeauty@gmail.com The total paid was $123.30.

We are needing to book soon. Thankyou.

Bookvip - We saved a ton of money

This is an amazing place. Bookvip made it an awesome experience. The scenery here is awesome, the people are amazing, we had so many good things to eat. There are people of all ages here. I definitely recommend Bookvip.com.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717346 Review #1717346 is a subjective opinion of poster.

Bookvip - We saved about $2,000.00

I had a great time on my vacation. It was wonderful, all the pools and all the food. I had a great time with my friends and family and it’s all possible because of Bookvip. We saved about $2,000.00.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717347 Review #1717347 is a subjective opinion of poster.

Bookvip - I saved $1,000.00

This is my favorite spot on the resort because my room is literally five feet away from here, right by the beach. The scenery is beautiful. I am so excited and can’t wait to return. I love Krystal Resorts and I love Bookvip even more.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717351 Review #1717351 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

BookVIP ruined the 1 vacation I get a year

Dear Melissa,

We are happy that our General Manager immediately responded to your review and, after a pleasant conversation, a mutually acceptable resolution was reached and you agreed to update your posting.

We appreciate your feedback and we will be sure to address the issues you brought to our attention with our resort partner. Due to the off-season the resort has 16 restaurants with 5 of them being snack bars.

We deeply value our relationship with each BookVIP customer and we are committed to providing them with the highest level of service simply because our customers deserve the very best.

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1657081 Review #1657081 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Any of it

Update by user Sep 18, 2019

Update: Book VIP contacted within hours of this post and has rectified this situation.

Original review posted by user Sep 18, 2019

Totally ripped off and off course no supervisor has yet to call 2 days after my complaint, so I guess I am stuck 1000’s of miles from home at a *** hotel.

I booked at Grand Oasis Cancun for the upgraded 6 days, 7 nights. The 18 restaurants on the website don’t all even exist. The food at the few locations we had was terrible. We got a bit sick one of the days. There is 1 place for breakfast with dried up stuffed “meat”-lord knows what-that is only put out on certain days. There is an omelet bar.

Even the steakhouse was just plain Jane. Really terrible, cold food. Most places the food sits out and for hours. Pretty gross. I know, I am an American, what right do I have to adhere to basic food standards/temps for healthy food?

We started venturing out to other hotels and buying food. I even went as far as walking to 7-11 down the street and buy peanut butter and bread.

All inclusive domestic and international—-lies. *** heartburn Mexican domestic liquor and ONLY Dox Equis for beer. No joke. These are the only options. Everything else is costing more to the employees pockets, in the 2 bars I have found anything other than crap Mexican domestic.

The young crowd was more like 16-18. Not too many ppl in 20s-30s, except families with kids. And mostly loud, obnoxious native 16-18 year olds at that.

The entertainment-so lacking. Well, yea, they serve crap liquor. Everything is pretty dead. You can usually find one bar hopping a night among many. But that’s about it. There are performances, but nothing worth staying at this hotel over when everything else is so wrong.

The rooms are small. Nice ocean view but yet far. The walls-somewhat can hear through. Front door, for sure. Loud kids across the way and I have heard them for days. The water in the shower area reeks. The elevators are disgusting. They wash them in middle of day, not after everyone is done swimming.

Oh..good luck swimming at night. No lights in the unfiltered pool water. And no beach service or even pool side service. And the campus! Be prepared to be walking A LOT.

Book VIP tried to give me some lame reasoning that because I am in the hotel they prob can’t do anything. Cuz I guess I should be psychic before I fly 1000s of miles that they are about to rip me off. They say the hotel is responsible for telling them correct info for the website. But the 6 (YES SIX) hour presentation I was forced to endure for this crap hole was actually kind to let me know the drill. This has not been a 4 star hotel in over 4 years. I buy this package, the timeshare place also pays a hefty dime for my package. Book VIP makes a deal with the hotel and pays, and pockets a lot of cash. So no matter the thought that the hotel lied to them, my contract with them, though “final” was also contingent on selling me something that doesn’t truly exist. Lies about hotel quality, entertainment, food, and drinks.

Spoke to a supervisor of the hotel. They admitted I only get 16 restaurants, though a handful aren’t really restaurants but “snack foods”. The map given upon arrival shows 11 restaurants. They also haven’t updated their tv channel to reflect all the closed restaurants. They probably aren’t giving VIP all correct info, but that’s not my issue. My issue is that this company sold me a package that was not what I agreed to on purchase. And I am even more mad that no one will call me back.

Bookvip - What a great vacation

Thank you Bookvip for this wonderful vacation. With the amount of money you saved us we were able to do a lot of activities.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717353 Review #1717353 is a subjective opinion of poster.

Bookvip - It was the trip of a lifetime

This is the view from our balcony. We booked our week long trip through Bookvip.com. The resort is absolutely amazing, the food was fantastic and the staff were incredible to work with.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717352 Review #1717352 is a subjective opinion of poster.

Bookvip - We’ve saved at least $300.00

We’re enjoying our lovely vacation in Las Vegas which was through Bookvip.com. We’re enjoying all the amenities and the casino and the beautiful Las Vegas.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717354 Review #1717354 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip - Talking to person

Dear Bonnie,

Happily, upon receipt of your review, we reached out to you and were able
to get your reservation confirmed.

Thank you for choosing BookVIP!

Best regards,

James Colligan
Owner
BookVIP.com
James@bookvip.com
ID
#1638494 Review #1638494 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
want some one to find my trip and confirmation i paid for.

cant get a person to answer question about reservation .

Bookvip's reply to:

Bookvip - Good experience however did not receive email for confirmation

Dear Mellyn,

Thank you for your booking.

An updated receipt has been sent to your email address.

When you are ready to reserve your dates, please call the sales line at 888-849-8450 and a highly trained representative will be happy to guide you through booking your next vacation with us.

Best regards,

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1624438 Review #1624438 is a subjective opinion of poster.

Can you try again to email my confirmation #

Bookvip's reply to:

Bookvip - Wont refund payment

Dear Jennifer,

We appreciate your feedback.

Since the resort provider is paying up to 80% of the retail rate on the promotional packages, it is the participating resort provider who sets forth the eligibility requirements - not BookVIP. Since you did not meet the eligibility criteria for the promotion you were refunded in full.

BookVIP is a booking company and it is our job to ensure that guests are qualified for the limited number of promotional packages being offered by the resort providers.

The eligibility requirements for each promotional package can be viewed on BookVIP’s website at the bottom of each resort offering page by clicking on the Terms and Conditions.

Best regards,

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1622307 Review #1622307 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Pricimg seemed awesome
Cons
  • False advertisement
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$200
Preferred solution
Full refund

Signed up for a package I saw on Facebook. After paying 4 installments called to set dates.

Was then told had to do a 2 hour presentation and provide a major credit card at check in. Also asked our income. I did not choose to agree to any of it never recieved the email. Called and explained was told was not their department and someone would be calling.

Never got a call. Out money and the thought of a nice weekend getaway with our son!