Bookvip's reply to:

Bookvip - Scam Rip Off

Dear Melinette,

You are correct. As advertised on our website, the resort is “Oceanfront.” The rooms are not advertised as being “Ocean View.”

As with any purchase, if it is not indicated that taxes are included, it is understood that taxes will be added to the advertised price.

You can save up to 80% of the retail rate on the promotional packages because the resorts are subsidizing the cost of the vacation in exchange for meeting the eligibility requirements and attending the resort preview.

It is the participating resort provider who provides the limited number of rooms offered under the promotion. Any upgrades can be discussed directly with the resort when you check-in.

Your package is not refundable because you declined the Trip Guard Insurance which is offered for every purchase. This insurance would have allowed you to cancel up to 14 days prior to your scheduled travel dates and receive a full refund with no questions asked.

Since the insurance was declined, the purchase is final and non-refundable. If you decide to cancel your scheduled reservation, you will receive a store credit for the full amount you paid.

Please feel free to call 888.845.0602 if you have any questions or would like more information.

Thank you for choosing BookVIP.

Enjoy your vacation!

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1767542 Review #1767542 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Pricing issue
Loss
$434
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Not Honest
  • Lied About Terms Of Service
Bookvip - Scam Rip Off
Bookvip - Scam Rip Off
Bookvip - Scam Rip Off

Made reservation over the phone. We thought we were getting an Ocean Front room.

We paid $349 plus an additional $80 in tax a fees. When we read the fine print that said receptionist Ocean Front and not Ocean View, which apparently means something different. I can get the same room for $92 a night and not have to pay an extra $30 in online 3rd party booking fees.

When we call them three times they told us too bad they couldnt upgrade our room or get a refund. I paid about $100 more than I should have in addition to having to attend a time share briefing.

We saved hundreds of dollars booking through Bookvip.com!

We just spent a wonderful anniversary vacation at the Tahiti Village thanks to Bookvip.com. This is a wonderful hotel.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1492121 Review #1492121 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Fast order processing

BookVIP did a really great job getting us a room.

Just want to say that this is the friendliest casino to visit in Las Vegas. I had interactions with numerous employees. Ticket booth, security showroom employees etc. Everyone was so helpful and always smiling. Went to see Barry Manilow and the showroom was set up very nice. The staff both at the ticket booth and the showroom did everything to accommodate my disabled brother. The show was fantastic with great seats. Also met and talked to Martina O.T who is a security guard after the show. What an amazing person and very helpful. Also won a football parlay while I was there. November 3 which was my birthday and Westgate made it extra special. Thanks to all. By the way I happen to live in this great city. VEGAS STRONG
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1415540 Review #1415540 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Good quality

Thank you BookVIP, marvelous job.

This is a great hotel to stay at if you are looking to have a fun time. They have a good variety of restaurants, bars and entertainment. I loved he beach club! They have a different party every day in the afternoon and it was a blast. I also liked that if you woke up early you could reserve a day bed overlooking the water at no charge. Another great thing about the hotel and Cancun in general is that you can easily walk to bus transportation to anywhere you want to go in the city. I’ll comment on a few of the concerns people have posted about. Bracelets: this hotel does have 3 bracelet options indicating which restaurants and bars you can eat at. The black bracelet is the best as it doesn’t have any restrictions. You are able to pay $50/day to upgrade to this from the basic purple bracelet. For me, it was worth it. Cups: some people were concerned that the drinking cups were not cleaned out well. They do look to wash and sanitize them. In addition if you don’t like it you are allowed to bring or buy a cup and they will gladly refill it included. Beach: some people thought that the beach was on the dirty side. It’s not really any better or worse than any other beach. They do have staff that walk about and help clean up. The waves are a bit rough but if you are a decent swimmer you will be just fine. Safe Lock: these are not included and cost $7/day. Worth it for a peace of mind, ask when you check in so you don’t have to wait in line twice. Check in: we were smart to arrive mid week and had no problems with checkin. It maybe took 15 minutes at the most. Staff: the staff here was very friendly!! They were always very helpful to answer any questions you have. Recommendations: as tourists I think it’s important to tip your staff and support the local economy. In addition this property does have a lot of Peacocks. It’s sad and embarrassing that people get drunk and try to take out feathers or chase the peacocks. I think that guests need to be normal human beings and leave them in peace or the hotel should remove them and find a better home for them. Overall I loved this hotel and met a lot of great people. It isn’t your luxury hotel but it’s great for having fun.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1382757 Review #1382757 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Good quality
Bookvip's reply to:

Bookvip - Scam and fraud

Hello Ashley,

We appreciate the opportunity to address your comments.

It is disappointing that we were unable to accommodate you when you called to book and finalize your vacation package.

As you were advised in August 2017, both of your open-dated vacation packages were cancelled for non-payment due to credit card decline.

Because each and every customer is valued here at BookVIP, we tried to contact you for over a week via telephone, text message and email regarding each of your reservations in the hopes that we would be able to update your credit card information and ensure proper billing.

We never heard from you and your reservation was cancelled. You were never ever charged.

The reason why we have over 3.8 Million Facebook Likes, more customer video reviews and have sent over 100,000 people on vacation this year alone, is because we are the worldwide leader in promotional packages - that's our specialty. If you meet the resort's requirements and agree to attend the resort preview, you will receive the promotional rate.

James Colligan
Owner
BookVIP.com
James@bookvip.com
ID
#1288754 Review #1288754 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Order processing issue

They took my money off my card said my room was booked got a email saying room not available no more and want give me my money back they say now everything booked were we was going then done talk to 6 different people they act like they can't here or keep hanging up in my face after I been waiting to talk to someone 45 mins later there sorry I recommend no one to use this Fack website I'm warning you

then it say they open 24 hour but they just told me call back tomorrow between the hours you no good

Bookvip's reply to:

Bookvip - (((( BAIT AND SWITCH COMPANY )))

Dear Darrin,

Thank you for sharing your experience with us. We appreciate all feedback.

Unfortunately, this was a highly unlikely event out of our control in which we were notified the resort had overbooked for those specific dates due to the overwhelming response of the promotional offer. We attempted to upgrade you at no additional cost as well add a bonus 3 nights to make amends for any inconvenience, however you declined the offer.

BookVIP has thousands of happy travelers every week, and has more video testimonials from happy customers than any other travel website in the world!

James Colligan
Owner
BookVip.com / Resort Vacations International
ID
#928012 Review #928012 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Order processing issue

We booked a trip to Cabo through Bookvip in August 2016, and paid for it.

Ten days later we get a email from them saying we needed to contact them. I called them and they told us that the place we booked our stay at was full and they could not honor the reservation.

This was ten days later and we already booked our flights and transportation. And of course they try to up sale use the next day, so I told the lady on the phone that we were not interested in booking anything with them even with the extra three day US trip they wanted to give us. I flat told her no thank you (I DON'T TRUST YOUR COMPANY).

This sounds like a bait and switch to me. I WOULD NEVER TRUST THIS COMPANY ESPECIALLY IF YOUR TRAVELING OUT OF THE USA.((((BEWARE))))

Bookvip's reply to:

Bookvip - Scam and ripoff esp. Claire at ext 0247

Dear Carla,

We are sorry that your travel dates could not be accommodated by the Hotel Indigo Alamo and that you were not interested in visiting any other resort.

That being said, please note that your trip was cancelled and your 100% refund was issued within 24-hours of your request for same.

All of our special promotional packages are sponsored by the participating resort partner. Because of the high demand for these amazingly affordable vacation packages, every once in awhile, the participating resort discovers that reservations have exceeded the allotment.

Although this happens rarely, it puts BookVIP (as the booking company) in the difficult position of being the bearer of bad news.

I pride myself in BookVIP offering the most discounted vacation packages and having an A+ rating with the Better Business Bureau for our customer service.

James Colligan
Owner
BookVIP.com
james@bookvip.com
ID
#901566 Review #901566 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Cons
  • I do not like book vip and will never use it g
  • I do not like book vip and will never use it again
Reason of review
Order processing issue

Book vip is full of *** and a scam and rip off to make money , they book your rooms only to get your money in advance and then in a few days email you to say they were over booked and you can add additional money to the reservation to get another hotel that's not upscale and for Claire at ext. 0247 to lie and say she was a manager only say's that she is full of *** and she is into scamming just as Book VIP...I wouldn't allow my dog to book a trip with them & for anyone who's looking to book, Don't.

Bookvip's reply to:

Bookvip - Worse company ever!!!!

Dear Marina,

We appreciate all feedback.

All of our special promotional packages are based on availability. The demand for your first resort choice was overwhelming and exceeded the allotment for the dates you selected.

You were notified of the allotment issue the day after you booked (2 weeks before your travel dates). You agreed to change not only your resort but your destination as well, from Hilton Head, SC to Miami Beach, FL.

We waived ½ of the price difference to compensate you for the inconvenience.

Although it is disappointing that your expectations were not met upon arrival at the resort, that issue should be directed towards the resort, not BookVIP. BookVIP is the booking company and is not in control once you arrive at the resort.

We have an A+ rating with Better Business Bureau, send over 100,000 people on vacation per year and have more customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews

James Colligan
Owner
james@BookVIP.com
ID
#895219 Review #895219 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Bad quality
Loss
$473
Preferred solution
Full refund

Do not book with this company, huge scam, they are just trying to take your money and they will put you in 2 star hotel, make sure they have updated calendar, I booked originally in Hilton Head on specific dates by speaking with the rep, however they called my couple of days before ( I think they just e-mailed me, not even gave me a call) stating that those specific dates are no longer available, when I already booked PTO, flight tickets, car rental. I changed my plans and booked Newport beach hotel and resort and when I checked in I checked out within half hour, place was close to 2 start hotel.

Bookvip - We have no regrets. If it seems to be good true - it is NOT. I was skeptical but everything was absolutely magical and perfect!

Stayed here for 5 days. Simply the best hotel you can find in Papagayo Gulf. The staff is always willing to help you. The food is great, with the system ALL INCLUSIVE, you can eat and drink as many times as you want, no restrictions. The beach and the pools are for relaxation, you cannot surf, but you can enjoy nature. Great location, great service, great food. Highly recommended this resort and BOOKVIP for making it happen.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#890725 Review #890725 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Good quality

We really like to thank BookVIP for this experience we have had a great time!

Our stay at Westgate was more than a 5 star rating and we owe everything to BookVIP. We enjoyed everything the resort offered. We are from Miami,FL and we didn't think Tennessee would steal a piece of our hearts until we stayed here. The restaurant there has amazing food. Whoever makes the mashed potatoes knows what they are doing. My kids love it loved it. Our server was a young man named Chris. He made us feel very welcome & did his job very well. He ways had a smile on his face even though he seemed to have a lot of tables to wait on. Overall, Westgate was an amazing experience for my family & I and we will be back next year!
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#890726 Review #890726 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Room Booking
Reason of review
Good quality