Bookvip's reply to:

Resort preview time information

Dear Mehr,

You are correct!

The vacation package that you purchased does not require your attendance
at a presentation.

We hope that you have enjoyed your vacation and we look forward to
hearing from you when you are ready to travel again!

Best regards,

James Colligan
Owner
BookVIP.com
James@bookvip.com
ID
#1709857 Review #1709857 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package
Pros
  • Resort
  • Prices
  • Great prices and destinations
Cons
  • Unable to contact directly for assistance
Reason of review
Good customer service
New Reviewer

Had a question about presentation and it was said that it’s not required

Resolved
Bookvip's reply to:

Resolved: Why do you discriminate against single women?

Hello Kathleen,

We are pleased that once we became aware of your issue, you were contacted by our
General Manager and we were able to book you in a resort that you chose and are
happy with.

You can save up to 83% of the retail rate on the promotional packages because the
resorts are subsidizing the cost of the vacation in exchange for meeting the eligibility
requirements and attending the resort preview.

It is the participating resort provider who sets forth the eligibility requirements - not
BookVIP.
 
BookVIP is a booking company and it is our job to ensure that guests are qualified for
the limited number of promotional packages being offered by the resort
providers.  The eligibility requirements for each promotional package can be viewed
on BookVIP’s website at the bottom of each resort offering page by clicking on the
Terms and Conditions.

Thank you for choosing BookVIP.

Enjoy your vacation!

Best regards,

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1707451 Review #1707451 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package
Pros
  • Vacation spots
  • Price
Cons
  • Not transparent
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$2000
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer
Update by user Nov 14, 2019

11/14BookVIP.com reached out to me and fully resolved my complaint with great customer service. The rules around who "may" be eligible to receive a discount offer based on age or marital status is NOT defined by BookVIP.com but the hosting resorts. They were great at helping me re-book to a great location that doesn't have similar restrictions on Marital Status.

Original review posted by user Nov 13, 2019

So I posted, but it didn't appear so guess you are filtering this.

I purchased a package with upgrades, but when I tried to book I was told I was ineligible unless I was bringing a family member or live in partner.

I was bringing a boyfriend.

I was unable to book the vacation I paid for, and only offered credit.

Bookvip's reply to:

Misleading sales practices

Dear Erin,

We appreciate the opportunity to address your concerns.

The original package that you purchased does not require attendance at a sales presentation. However, the all-inclusive upgrade options you chose do require all guests to attend a presentation (as stated in the Reservation Details you agreed to in writing when you booked your dates).

All charges were fully refundable, until you booked your dates and completed the booking process.

Our promotional packages are amazingly affordable because the participating resort provider is paying the 83% discount, in exchange for all guests attendance at the 90-120 minute resort presentation. The preview is designed to be fun and informative.

To ensure that these rooms are available to the customers for whom they were intended, the participating resort provider – not BookVIP - sets forth certain eligibility requirements.

All requirements can be viewed on our website under the Terms and Conditions tab located on every resort offering page.

The Terms and Conditions are reviewed with the customer during the sales call and the customer must agree to them in writing by electronic signature, before any reservation is final and the travel dates sent to the resort.

The Reservation Details are clear and concise and include any additional taxes and/or resort fees which may be asked by a particular resort – including the $29 per night fee you reference.

Happily, we were able to contact you and you have agreed to cancel your dates in exchange for a store credit while you review other offers that were presented to you.

James Colligan
Owner
BookVIP.com
James@bookvip.com
ID
#1704696 Review #1704696 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package Booking
Pros
  • Friendly agent
  • Great prices and destinations
Cons
  • Fees
  • Total lack of integrity
  • Bait and switch
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$1500
Preferred solution
Honor the advertisement and allow one qualified adult to attend the presentation

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer
Bookvip - Misleading sales practices

I purchased a package that said "No Timeshare Presentation Required!". I upgraded when prompted in the sales process and was not informed before my credit card was charged that my whole party would actually have to attend a sales presentation.

When I called to make the reservation the slars agent informed me that I would have to qualify for and attend a sales presentation and pay an additional $29 a night.

This was disappointing since that is not what I purchased and my credit card had already been charged but I did qualify on my own and she said that my guest did not need to qualify.

When the resort called to confirm the reservation they gave me different information and said that everyone in the party regardless of qualification had to attend the presentation; for a package that was advertised as "no timeshare presentation required".

Please honor what you advertised and sold! I am willing to meet you halfway and have 1 qualfied adult attend the full presentation.

Bookvip's reply to:

Réserver mes vacances

Dear Flo,

Thank you for your feedback.

Since this is a specially-discounted promotion, the confirmation will be issued approximately 30-days prior to your scheduled check-in date.

Please feel free to contact our customer service team at 1-888-845-0602, or if calling from outside the USA or Canada, call 1-407-964-3007, in U.K. call 0800 048 8407, if you have any questions or would like more information.

Thank you for choosing BookVIP.

Enjoy your vacation!

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1700979 Review #1700979 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Good afternoon. I reserved my holidays with bookvip and I waiting a confirmation. My name it's Floriane Simondon, the date it's 26 April to 3 mai for Two villa holiday Phuket.

Thank you

Bookvip's reply to:

We had so much fun on our trip thanks to bookvip.com

Dear Dorie,

Thank you so much!

I am pleased that you enjoyed your vacation.

We work very hard to ensure that each and every customer is aware of how valuable
they are to BookVIP.

We look forward to hearing from you when you are ready to book your next vacation!

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1700049 Review #1700049 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Prices
  • Vacation spots
Cons
  • There was nothing we did not like
Reason of review
Fair pricing

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer
We had so much fun on our trip thanks to bookvip.com

We was able to save money using bookvip.com the amount was about 700 dollars. Me and my husband was able to enjoy the site’s and the pool our room was very nice we would use bookvip again for our next trip

Bookvip's reply to:

DO NOT purchase from here....Nashville is a NO

Hello Patricia,

All of our special promotional packages are based on availability. The demand for your preferred destination was overwhelming and exceeded the allotment which was set aside for this special promotion.

Since you were not interested in changing destinations, your package was cancelled and a refund was immediately processed (prior to the posting of your review).

Best regards,

James Colligan
Owner
BookVIP.com
James@bookvip.com
ID
#1699175 Review #1699175 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$299
Preferred solution
Full refund
New Reviewer
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO
Bookvip - DO NOT purchase from here....Nashville is a NO

I booked yesterday and guaranteed one of 3 hotels over the next year. I was available every month for 12 months.

Within minutes both myself as well as a representative tried EVERY 3 night sequence of every month and ZERO of the 3 hotels were available. She told me she would request a refund and apologized. Today a different rep called me and went through the same DAMN sequence. I am at work and have ZERO time for this.

Just refund my money and I will walk away.

This is CRAZY! I have used this before with a time share and not had a problem booking but this deal is wrong!

We estimate we’ve saved at least $500.00

Bookvip - We estimate we’ve saved at least $500.00
We’re enjoying our stay here at the Westgate Las Vegas. We used Bookvip.com to book our trip. It was such an easy process. During our stay we have enjoyed fine dining, the hospitality of the great staff and even hung out on the strip with friends. We will definitely be using Bookvip again.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717341 Review #1717341 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package Booking

They put me in a top suite

Bookvip -  They put me in a top suite
I wanted to take my wife to Vegas so I looked online. The prices were so high, then I ran across Bookvip. I was able to save $892.00. We’re in a gorgeous resort with a lazy river. We had a good time in Vegas and it’s all because of Bookvip.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717342 Review #1717342 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package

We saved over $300.00

Bookvip - We saved over $300.00
We’re in Orlando, Florida enjoying our family vacation thanks to Bookvip for hooking us up. Shout out to them for us saving over $300 bucks.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717345 Review #1717345 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package
Bookvip's reply to:

Needing my vouchers sent please

Dear Shelley,

Upon receipt of your review, we sent another copy of your purchase receipt in the amount of $83.32 USD to your email address.

Our records reflect that you later called to cancel your reservation since you were unable to get flights for the dates you wanted to be in Bali.

Your reservation has been cancelled as requested and you will receive your refund within 3-5 business days depending on your financial provider.

We look forward to hearing from you when you are ready to book your next vacation!

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1676805 Review #1676805 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Hi, I have paid for a voucher for accomodation staying in Bali. It was paid in usd on the 6th june 2019, I have not recieved the vouchers yet and am needing them emailed to me please.

My email is definedlinesbeauty@***.com The total paid was $123.30.

We are needing to book soon. Thankyou.

We saved a ton of money

Bookvip - We saved a ton of money
This is an amazing place. Bookvip made it an awesome experience. The scenery here is awesome, the people are amazing, we had so many good things to eat. There are people of all ages here. I definitely recommend Bookvip.com.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717346 Review #1717346 is a subjective opinion of poster.

We saved about $2,000.00

Bookvip - We saved about $2,000.00
I had a great time on my vacation. It was wonderful, all the pools and all the food. I had a great time with my friends and family and it’s all possible because of Bookvip. We saved about $2,000.00.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717347 Review #1717347 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package

I saved $1,000.00

Bookvip - I saved $1,000.00
This is my favorite spot on the resort because my room is literally five feet away from here, right by the beach. The scenery is beautiful. I am so excited and can’t wait to return. I love Krystal Resorts and I love Bookvip even more.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717351 Review #1717351 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package
Bookvip's reply to:

BookVIP ruined the 1 vacation I get a year

Dear Melissa,

We are happy that our General Manager immediately responded to your review and, after a pleasant conversation, a mutually acceptable resolution was reached and you agreed to update your posting.

We appreciate your feedback and we will be sure to address the issues you brought to our attention with our resort partner. Due to the off-season the resort has 16 restaurants with 5 of them being snack bars.

We deeply value our relationship with each BookVIP customer and we are committed to providing them with the highest level of service simply because our customers deserve the very best.

James Colligan
Owner
BookVip.com
James@bookvip.com
ID
#1657081 Review #1657081 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Any of it
New Reviewer
Update by user Sep 18, 2019

Update: Book VIP contacted within hours of this post and has rectified this situation.

Original review posted by user Sep 18, 2019

Totally ripped off and off course no supervisor has yet to call 2 days after my complaint, so I guess I am stuck 1000’s of miles from home at a *** hotel.

I booked at Grand Oasis Cancun for the upgraded 6 days, 7 nights. The 18 restaurants on the website don’t all even exist. The food at the few locations we had was terrible. We got a bit sick one of the days. There is 1 place for breakfast with dried up stuffed “meat”-lord knows what-that is only put out on certain days. There is an omelet bar.

Even the steakhouse was just plain Jane. Really terrible, cold food. Most places the food sits out and for hours. Pretty gross. I know, I am an American, what right do I have to adhere to basic food standards/temps for healthy food?

We started venturing out to other hotels and buying food. I even went as far as walking to 7-11 down the street and buy peanut butter and bread.

All inclusive domestic and international—-lies. *** heartburn Mexican domestic liquor and ONLY Dox Equis for beer. No joke. These are the only options. Everything else is costing more to the employees pockets, in the 2 bars I have found anything other than crap Mexican domestic.

The young crowd was more like 16-18. Not too many ppl in 20s-30s, except families with kids. And mostly loud, obnoxious native 16-18 year olds at that.

The entertainment-so lacking. Well, yea, they serve crap liquor. Everything is pretty dead. You can usually find one bar hopping a night among many. But that’s about it. There are performances, but nothing worth staying at this hotel over when everything else is so wrong.

The rooms are small. Nice ocean view but yet far. The walls-somewhat can hear through. Front door, for sure. Loud kids across the way and I have heard them for days. The water in the shower area reeks. The elevators are disgusting. They wash them in middle of day, not after everyone is done swimming.

Oh..good luck swimming at night. No lights in the unfiltered pool water. And no beach service or even pool side service. And the campus! Be prepared to be walking A LOT.

Book VIP tried to give me some lame reasoning that because I am in the hotel they prob can’t do anything. Cuz I guess I should be psychic before I fly 1000s of miles that they are about to rip me off. They say the hotel is responsible for telling them correct info for the website. But the 6 (YES SIX) hour presentation I was forced to endure for this crap hole was actually kind to let me know the drill. This has not been a 4 star hotel in over 4 years. I buy this package, the timeshare place also pays a hefty dime for my package. Book VIP makes a deal with the hotel and pays, and pockets a lot of cash. So no matter the thought that the hotel lied to them, my contract with them, though “final” was also contingent on selling me something that doesn’t truly exist. Lies about hotel quality, entertainment, food, and drinks.

Spoke to a supervisor of the hotel. They admitted I only get 16 restaurants, though a handful aren’t really restaurants but “snack foods”. The map given upon arrival shows 11 restaurants. They also haven’t updated their tv channel to reflect all the closed restaurants. They probably aren’t giving VIP all correct info, but that’s not my issue. My issue is that this company sold me a package that was not what I agreed to on purchase. And I am even more mad that no one will call me back.

What a great vacation

Bookvip - What a great vacation
Thank you Bookvip for this wonderful vacation. With the amount of money you saved us we were able to do a lot of activities.
View full review
Testimonial

Bookvip is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#1717353 Review #1717353 is a subjective opinion of poster.
Service
Bookvip Vacation Package