Testimonial
0 comments

A BookVip Customer "Highly Recommends" Vacation Experience

Connie from North Dakota reviews her vacation experience at the Villa del Palmar Cabo

View full review
Author
Reason of review
Good customer service
Review #629120 is a subjective opinion of poster.
Testimonial
0 comments

A BookVip Customer Reviews Villa del Palmar Cancun As "Best All Inclusive Resort"

BookVip customer gives a review of her vacation experience at the Villa del Palmar Cancun Mexico.

View full review
Author
Reason of review
Good customer service
Review #625954 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip - Extremely rude telephone agent

Dear Kathy

We definitely appreciate your valuable feedback and we are glad we were able to get a hold of you. As our Vice President of Sales spoke to you about, our vacation specialist was attempting to explain the resort's sponsor the discounted vacations in exchange for your time for the resort preview so the reservation can not be moved. However, the sales rep was also attempting to explain that if you not did like the reviews for that particular resort we had other resorts to select from. Additionally, your feedback proved to be a valuable training and learning lesson to our vacation specialist. We will send over 300,000 families on dreams vacations alone this year. We have more actual customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews As an owner, I pride myself in BookVip offering the most and best discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service. I can always be reach directly at James@BookVip.com. Thank you
Author
Location
Bakersfield, California
Cons
Company phone calling service
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #625335 is a subjective opinion of PissedConsumer625335.
0 comments

I was berated terribly, just because I asked the following question.

"What happens if we check in to one of your listed hotels and the hotel happens to be dirty, run down? Are we able to call you and possibly be sent to another one of your hotels?"

I have the date, time, name and extension number of this agent if management is interested. He was just awful. I cannot imagine this company endorsing their employees talking to customers in this manner. I have made 4 additional phone calls attempting to speak with customer relations, a supervisor or manager. Each agent I spoke with were apologetic of the way the agent spoke to me. However, each one stated there was no one to speak to.

Bookvip's reply to:

Bookvip - Cancelled our vacation without contacting us

Dear Susan

We definitely appreciate your valuable feedback and we are glad we were able to get a hold of you and work out a solution. As our Customer Service Manager spoke to you about there was miscommunication with the resort as they believed your husband was not travelling. The reason we can offer packages 70% off the retail rates is because the resorts subsidize the cost of these discounted vacations in exchange for your time during the resort preview. The resort verifies each reservation before issuing a confirmation number as resort is paying the cost of discounted vacation. A majority of the issues occur when the resort finds the terms & conditions are being circumvented in which they believed was the case.

We will send over 300,000 families on dreams vacations alone this year. We have more actual customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews As an owner, I pride myself in BookVip offering the most and best discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service. I can always be reach directly at James@BookVip.com. Thank you
Author
Location
Cancun, Quintana Roo
Reason of review
It was fraud, I would like a full refund.
Loss
$612
Preferred solution
Full refund
Review #625022 is a subjective opinion of PissedConsumer625022.
0 comments
1.0
Details

My husband and I booked our vacation with BookVIP for a 5 day stay at the Omni in Cancun Mexico. I was asked to verify my information 4 times with BookVIP (they called every 2 days).

There was never an issue with my reservation. When we arrived in Cancun our reservation was cancelled and we were told we had to pay full price to stay at the resort or leave. They told me I called and said my husband was not travelling with me. I NEVER CANCELLED OUR RESERVATION.

This company is HORRIBLE. They would not give me a full refund.

Testimonial
0 comments

A Happy BookVip Customer Gives Review Of Sandos Playacar Mexico

Alex Niffisky gives a review of his family vacation to Sandos Playacar Mexico and his booking experience with BookVip

View full review
Author
Reason of review
Good customer service
Review #625953 is a subjective opinion of poster.
Testimonial
0 comments

A BookVip Customers Booking Experience With BookVIp.com

A BookVip customer reviews his booking experience for the Sandcastle Myrtle Beach.

View full review
Author
Reason of review
Good customer service
Review #625955 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip Timeshare Review from Brentwood, Tennessee

We definitely appreciate your valuable feedback and we are glad we were able to get a hold of you. Thank you for explaining and clarifying that your issue was with another company called VIP Tours and NOT BookVip. As an owner, I pride myself in BookVip offering the most discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service. I can always be reach directly at James@BookVip.com. Thank you
Author
Location
Brentwood, Tennessee
Reason of review
Pricing issue
Review #623998 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.5
Details

This place is a scam! This is a bad time share place that everyone should stay far away from..

first off they tried to charge us tax again on check in.. the room was small and in the basement with a rock wall view with stairs. The wifi is 10 dollars a day.. the tour my wife made one small mistake when filling out the paperwork (put take home income not full income) and they started to treat us like liars we offered to show them proof of income but said nothing can be done now you have to go on a tour a hour and half from now.

When on the tour the salesman notice how upset we were and said you are dismissed from the tour. We were fine with that but thought better of that so I went back in to find out what dismissed from the tour ment. Well it means you have to pay full price to find out.. well I spent the next hour trying to find how this is..

talked to the westgate corporate office they said the price was only going to be 169.00 up from 111.00... but check the credit card and they took a 224.00 making the stay 335.00.. when I say the room is small it is half the size of a regular hotel room.

If we were going to pay $100 plus a night we would have stayed some where much better than this.

Bookvip's reply to:

Bookvip - Bait and Switch - beware

Dear Mr. Mackenzie

We thank you for your valuable feedback and we take all customers issues very seriously. I see you successfully travelled with us to Azul Sensatori in 2014. Additionally, I see you booked with us again in March for the Villa del Palmar Cancun for Easter 2015. Easter in Mexico is the busiest time of year and we were notified by the resort when your reservation was being processed the dates were unavailable. We offered an alternative which you declined and were
promptly refunded on: Date/Time: 04/02/2015 11:16:27 AM CDT Transaction ID: 2634594882 Transaction Type: Card Refund Amount: -901.32 04/02 . Additionally, I have notified the Villa del Palmar Cancun to contact you directly to explain the situation as this was clearly not attempt to switch you to another hotel. However, we do strongly recommend if booking for Easter or any holiday to book at least 2 months in advance as everything is based on availability.

As an owner, I pride myself in BookVip offering the most discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service. We will send over 300,000 families on dreams vacations alone this year! We have more actual customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews As a rapidly growing company we are not always perfect, however, I can be contacted directly at Jame@BookVip.com to resolve any issue or you can our call customer service call customer service 24/7 at 888 845 0602. Thank you
Author
Location
Severna Park, Maryland
Cons
Illegal practices
Reason of review
deceptive practices
Loss
$1500
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Review #617265 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.0
Details

I booked a trip with BookVIP travel. I was on hold with them quite some time while they confirmed availability at the resort I wanted (Villa del Palmer).

I received a confirmation of my reservation and all appeared to be in order so I booked my flights. Then, a week before my trip I received a second confirmation email indicating that they booked me into a different, much lower quality hotel.

It is a classic bait and switch which is a totally illegal here in the US. I will be pursuing legal action and complaining to the BBB and the Florida attorney general's office (they appear to be operating out of FL).

Bookvip's reply to:

Bookvip - Lies.. lies..

Thank you for your valuable feedback and we take all customers issues very seriously. We are able to look up reservations by the last name of customer, their email address, or telephone number, however, we are unable to locate any reservation with the information given by you to this web site. As an owner, I pride myself in BookVip offering the most discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service. In your post, you mention different pricing in August than December, however, without knowing the specifics, I do know Holiday periods such as Christmas / New Years if the resort has it available, there is a small surcharge due to the fact it is during the holiday which is naturally more expensive. If there was an error explaining that to you, please let me know by contacting me directly at James@BookVip.com.

The reason we can offer packages 70% off the retail rates is because the resorts subsidize the cost of these discounted vacations in exchange for your time during the resort preview. The resort verifies each reservation before issuing a confirmation number as resort is paying the cost of discounted vacation. A majority of the issues occur when the resort finds the terms & conditions are being circumvented. We will send over 300,000 families on dreams vacations alone this year! We have more actual customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews As a rapidly growing company we are not always perfect, however, I can be contacted directly at Jame@BookVip.com to resolve any issue or you can our call customer service call customer service 24/7 at 888 845 0602. Thank you
Author
Location
Las Vegas, Nevada
Reason of review
Bad quality
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Review #616407 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.0
Details

I called several times and they would all come up with different and contradicting "requirements" to be able to book a package. I asked if the price would be the same no matter on what date i booked and they said that if I was to buy it at the price that was listed today it would not matter what days i chose to travel and only in December the prices would change. Then another one said that they did not have that package price because of the date which was on August not December like I had been told before.

Bookvip's reply to:

Bookvip - SCAM I have been trying to book a vacation for 6 months

Thank you for your valuable feedback. As an owner, I pride myself in BookVip offering the most discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service. The reason we can offer packages 70% off the retail rates is because the resorts subsidize the cost of these discounted vacations in exchange for your time during the resort preview. The resort verifies each reservation before issuing a confirmation number as resort is paying the cost of discounted vacation. A majority of the issues occur when the resort finds the terms & conditions are being circumvented. We will send over 300,000 families on dreams vacations alone this year! We have more actual customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews As a rapidly growing company we are not always perfect, however, I can be contacted directly at Jame@BookVip.com to resolve any issue or you can our call customer service call customer service 24/7 at 888 845 0602. Thank you
Author
Location
Birmingham, Michigan
Cons
Having my reservation cancled, Poor customer service, Charge me more, No refund
Reason of review
Poor customer service
Review #615515 is a subjective opinion of PissedConsumer615515.
0 comments
1.0
Details

I booked our vacation in Dec 2014, 2 weeks before they call and tell us its sold out... we reschedule...

for the following month.. its sold out.. I reschedule for May 2015... they say we only need a week it has been 2.5 weeks I called tonight and nothing...

Very Disappointed...

Owners emails james james@rvitravel.net I have read several of his reply on http://www.tripadvisor.com/members-forums/R2186GBjamesc Hopefully this will help out. he talks about refunds and personally taking care of this.. here is another email...

that he gave out merralee merralee@rvitravel.net not sure if this an assistant .... Good Luck