Testimonial

We Booked Our Excellent Vacation at BookVIP.com

Myself, my husband and daughter had an amazing vacation at Summer Bay Orlando. Everyone was great and everything as advertised was extremely satisfying. Would definitely visit again.

Read
Testimonial
Reason of review
Good quality
Review #787880 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip - FALSE ADVERTISING - Do Not Use - Add Terms & Conditions At Will

Thank you for your feedback.

First and foremost, BookVIP does not participate in false adverstising.

All qualifications and restrictions, as well as any additional resort fees, taxes, and/or deposits which may be required by any particular resort are contained in the Terms and Conditions for each package. The Terms and Conditions are located at the bottom of every hotel/resort offering page on our website. The Terms and Conditions are reviewed with each guest during the sales call and must be greed to, and accepted by all guests before the reservation can be finalized and forwarded to the resort.
Because the resort partner is paying the 70% discount on for these promotions, they set forth certain eligibility requirements for these vacation packages.
Many of the resorts charge a higher rate during peak travel seasons (such as Christmas and Easter/Springbreak). Most of these charges are, indeed, reflected on the on-line calendar, including the Krystal Resort Cancun, which you were interested in visiting during the Christmas holiday season.
I pride myself in BookVip offering the most discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service.

We will send over 300,000 families on dreams vacations alone this year! We have more actual customer video reviews than any other travel site.http://bookvip.com/sitereviews

James Colligan
Owner
Resort Vacations International/ BookVip.com
James@bookvip.com
Anonymous
Location
Vancouver, British Columbia
2.0
1.9K views

I've tried booking with BookVIP three times now and every time they ad terms and conditions that either exclude us from travelling (need to be cohabitating) or the price triples when you call to confirm. This isn't listed on their website and their representatives are useless.

Will never use them. FALSE ADVERTISING. I thought it looked too good to be true for the price and it was.

They told me to try another resort and call them back because there are different terms and conditions for each one. Try using cheapcaribbean.com instead.

I didn’t like
Waste of my time, Bait and switch, Put on long hold
Reason of review
Not as described
Preferred solution
Don't ever use their services
Review #776339 is a subjective opinion of PissedConsumer776339.
Bookvip's reply to:

BookVIP Ripoff

Above all else, providing excellent customer service is our main goal and all of our customer service agents are highly-trained and qualified.

Please be reminded that BookVIP issued you a full refund of monies paid with no penalties due to the circumstances caused by the resort partner’s inability to accommodate you.

All of our special promotional packages are sponsored by the participating resort partner. Because of the high demand for these amazingly affordable vacation packages, every once in awhile, the participating resort discovers that reservations have exceeded the allotment.

Although this happens rarely, it puts BookVIP (as the booking company) in the difficult position of being the bearer of bad news.

You were offered the Holiday Inn Resort Los Cabos, which is not a “chain hotel,” but actually is a four-star resort. The property offers three different ambiances: A quiet adult-only section perfect as a relaxing hide away, an activities section with a big pool where scheduled games and activities take place during the day, and a family section with pool and a special kids playground to get together with your children to have fun in the sun.

We have an A+ rating with Better Business Bureau, send over 100,000 people on vacation per year and have more customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews.

James Colligan
Owner
BookVIP.com/Resort Vacations International
James@bookvip.com
cindyfrag
Location
Cibolo, Texas

On 12/27/15 we paid $149 deposit for an open booking for Sandos Finisterra Los Cabos until we could coordinate vacation schedules and approvals through our employer. On 1/11/16 I called back, spoke to a supervisor (Lex) and was able to finalize the dates of 2/9 - 2/12 and paid the $150 balance.

I was then told the criteria for the promotional rate: That we'd have to listen to a timeshare presentation and they also asked a series of question to verify that we qualified (which we did). I wasn't thrilled about having to do the presentation but decided I could live with it. We then booked our airfare. On 1/20 I received an email saying to contact them for Urgent Reservation matter.

I spoke with Sharizza and she asked why I was calling, I told her that I got a message to call, so she needs to tell me. She looked at my account and said everything was fine and there was nothing to worry about. Today 1/22, I received the same email message. This time I spoke with Laine and she told me that the dates I had reserved were no longer available and instead offered me the Holiday Inn.

This was not acceptable to me. I booked the Sandos Finisterra specifically because it was actually in Cabos San Lucas, on a beach, within walking distance to marina/town, and is a 4 + star rated hotel. The Holiday Inn isn't even in Cabos San Lucas, but instead over 30 miles away in San Jose which would require a rental car or taxi expense to get to town. It is a chain hotel, and not a "luxury" hotel.

Due to coordination of our work vacations and the fact that we have purchased our plane tickets, rescheduling wasn't an option either. So I asked Laine if I could cancel with a refund. She said if I rebooked with Holiday Inn, then I can not, but I could up until I rebooked because they were not able to give me what I reserved. I then called fiance and discussed our options.

After checking around we were able to reserve another resort in the location we wanted at a much higher rate. I then called back the same day to request they cancel and refund my money. I spoke with Ben, and although he seemed sympathetic, he said he could not refund the money because its been over 7 days since I booked it. The reason I cancelled was because they could not fulfill their agreement when I booked the resort.

If they were able to give me a room at the Sandos Finisterra, I wouldn't have cancelled. This is a part of my vacation budget and I need this $300 for my trip, especially since I'm now paying more for accommodations. And I definitely don't want to let them keep the money towards an open booking and have to go through another experience like this with them.

Attached is a screenshot I had taken of the promotional package that I had purchased and they were not able to give me. Also, I have gone to the site and acted like I was purchasing it again to see the availability dates and my dates are showing available as marked in green on the attached screenshot.

Reason of review
Not as described
Review #775970 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip - Vacation Package Booking Review from Nashville, Tennessee

We appreciate the opportunity to address your comments.

Our special promotional packages are sponsored by the resorts and the rooms are discounted up to 77% because the resort is subsidizing the room in exchange for your time during the resort preview.

Due to the limited number of packages available, the resort partners set forth certain eligibility requirements to ensure that the packages are enjoyed by the demographic for whom they are designed.

As the booking company, BookVIP must ensure that all guests are eligible for the promotional packages before reservations are made and sent to the participating resort provider.

The Terms and Conditions governing every vacation package can be found at the bottom of each hotel offering page.

BookVIP has thousands of happy travelers every week, and has more video testimonials from happy customers than any other travel website in the world. Please refer to http://bookvipreviews.com/.

James Colligan
Owner
Resort Vacations International/ BookVip.com
James@bookvip.com
Anonymous
Location
Nashville, Tennessee
1.0

We never actually booked with this company eventually. What seems to be too good to be true often is.

When we tried to make the reservation we suddenly had to tell our whole life history like being vetted for a high security job. Then the dates that had been available suddenly were not and then we were told to expect to sit through a sales presentation that apparently is put in such fine print that you need a microscope to read it.

The representative spoke barely passable English and appeared to be talking from a Zumba class, there was so much background noise. Prices aside there is not much going for this company and I will just say, prepare to be disappointed

Reason of review
Poor customer service
Review #775725 is a subjective opinion of PissedConsumer775725.
Testimonial

BookVIP You Can't Go Wrong

At first I thought the deal was too good to be true, but there was absolutely no false advertising! You get exactly what you see on bookvip.com and no hidden fees.

I'm so thankful we found this awesome deal. Grand Sirenis is the absolutely the best!

Read
Testimonial
Reason of review
Good customer service
Review #787881 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip Hotel Reservation Review from Reno, Nevada

Dear Mr. Steen,

Thank you for sharing your experience.
First and foremost, I would like to apologize for any inconvenience and stress resulting from the manner of communication provided by our Customer Service agent. All of our calls are recorded so I appreciate your comments as we were able use the call as a valuable learning exercise. As the fastest growing travel company in the world, we sometimes fall short of our goal, however we are constantly looking to improve.

Above all else, providing excellent customer service is our main goal and all of our customer service agents are highly-trained and qualified.

All of our special promotional packages are subsidized up to 77% by the participating resorts, and it is the resort who sets forth the eligibility requirements for these promotional packages. In your particular case, you would have saved over $500 in exchange for your 90-120 minutes of your time.

The Terms and Conditions governing every vacation package (including the requirement to attend a presentation) can be found at the bottom of each hotel offering page on BookVIP’s website. The Terms and Conditions are printed in a normal font and are easy to understand.

BookVIP has thousands of happy travelers every week, and has more video testimonials from happy customers than any other travel website in the world. Please refer to http://bookvipreviews.com/.

James Colligan
Owner
Resort Vacations International/ BookVip.com
James@bookvip.com
Mimmy2016
Location
Reno, Nevada
1.6

I booked an online reservation for 4 days/3 night suite at The Grandview at Las Vegas for $219. However, when I called to confirm the representative misquoted the offer (obviously reading the script for Thursday and not the one that I booked for Wednesday) then RUDELY stated that my reservation would be canceled since I am not traveling with my spouse and hung up in my face as I tried to clarify if this was due to a timeshare presentation requirement which was not advertised.

Reason of review
Order processing issue
Review #775067 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip - Vacation Package Booking Review from Richmond, Virginia

Although you have never contacted BookVIP personally, your critique based upon reviews you have read about BookVIP is duly noted.

BookVIP has thousands of happy travelers every week, and has more video testimonials from happy customers than any other travel website in the world. Please refer to http://bookvipreviews.com/.

James Colligan
Owner
Resort Vacations International/ BookVip.com
James@bookvip.com
HONEYBEA62
Location
Richmond, Virginia

After seeing a promotional offer on Facebook, I began to read reviews about BookVIP. I read two, the second by a New Yorker dated June 26, 2015 ("FRAUDULENT..."), at which time I determined there was no need to continue.

I have been in customer service 40 years and any establishment that would say to a customer "all of your comments are completely untrue," as well as to be so condescending as to follow that up with " we wish you a wonderful vacation" after ironically talking about their "A+ rating for customer service," is certainly not an entity from whom I'm interested in acquiring a vacation package. I'm happy for those that had no difficulty but no way will I take the risk.

Reason of review
Not as described
Review #774986 is a subjective opinion of poster.
Bookvip's reply to:

Bookvip Hotel Reservation Review from Miami, Florida

Dear Angela,

We were very surprised to receive your comments as it looks like they were sent just before we resolved the issue.

We immediately responded to the email sent directly to my attention on 1/20 and you were promptly contacted by a supervisor to help you locate a resort for which you were qualified.

After a pleasant conversation, you were sent a personal email listing specific resorts in Orlando which offer promotional packages to Florida residents with debit cards. You were also advised to check the Terms and Conditions listed at the bottom of each resort offering page to ensure you qualified as to income, age, etc. You called later in the day and booked another resort for which you were not qualified.

You were contacted again the following morning and after another pleasant conversation, you agreed to review the resort offerings presented via email yesterday and also agreed to remove your posting.

Unfortunately, at the end of the day, we were unable to assist you because of the qualifications set forth by the resort for the special promotional package and your travel dates.

James Colligan
Owner
Resort Vacations International/ BookVip.com
James@bookvip.com
Anonymous
Location
Miami, Florida
3.5

I have not got a call back to cancel it took 10min to book but forever to cancel who do i speak to can someone help me with a supervisor or higher

Reason of review
Poor customer service
Review #774214 is a subjective opinion of PissedConsumer774214.
Bookvip's reply to:

Bookvip - They change terms and conditions as they like, I was considering buying so I made sure that I met the qualifications before I hit book on their site, didn't meet the new ones due to age.

Thank you for your feedback.

Upon review of your reservation, we discovered that the resort had made some changes to their eligibility requirements and the Terms and Conditions were being updated. The updated Terms and Conditions were in process but not yet completed on the website when you checked them prior to making your reservation.

That is the reason for the discrepancy between the Terms and Conditions you based your reservation on and the Terms and Conditions you received upon booking.

We immediately contacted you to explain the situation and offered you a wide selection of resort options which were currently available on your travel dates, along with a significant discount.

As of the moment, we are looking forward to your response so we can send you on your vacation as planned.

I pride myself in BookVip offering the most discounted vacation packages and having an A+ rating Better Business Bureau for our customer service.

We will send over 300,000 families on dreams vacations alone this year! We have more actual customer video reviews than any other travel site.http://bookvip.com/sitereviews

James Colligan
Owner
Resort Vacations International/ BookVip.com
James@bookvip.com
Anonymous
Location
Burlington, North Carolina

The original terms and conditions required a single female to be 28 min income of 40,000 and 15.00 a night resort fee

The new terms and conditions required single females to be 35, 16.95 a night 5.00 a night taxes (they had already added one tax to to my reservation) and a 350.00 security deposit until you attend their tour.

So no reservations, no offer for a different resort with different terms, and I am now turned off from the whole idea of dealing with people like I just had to on the phone.

It is not worth the hassle to deal with this company.

Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #767670 is a subjective opinion of PissedConsumer767670.
Bookvip's reply to:

Bookvip - Would not use.

All of our special promotional packages are subsidized up to 77% by the participating resorts, and it is ultimately the decision of the resort to determine whether or not a guest is qualified to participate in the promotional package being offered. Unfortunately, the resort determined you were not eligible for the promotion package you first choose.

A few hours after you booked your dates of January 1, 2016 through January 4, 2016, we were advised by the resort that your reservation would not be accepted. We contacted you immediately and you agreed to change resorts. BookVIP did not charge you for the price difference when you changed resorts.

Your reservation was cancelled due to credit card decline and because you never responded to our many attempts to reach you via telephone, text message and email regarding same. Your original deposit in the amount of $39 has been refunded.

We have an A+ rating with Better Business Bureau, send over 100,000 people on vacation per year and have more customer video reviews than any other travel site. http://bookvip.com/sitereviews
tthorne1979
Location
Charlotte, North Carolina
1.5
3K views

this place sucks...me and my man booked a vacation like 3 days later they called and said that one is not available. they gave us a list we talked to 4 people before we booked the next one they took are payment then 4 days later called and said no to that one.

now they say it be 7-14 days business days til we get money back.This was my families x-mas they are messing up.

now we have to scramble to find a new deal.thanks alot.not!!dont use they are no help. no wonder they sale things so cheap cause they call later wanting more money.

I didn’t like
Lies
Reason of review
Order processing issue
Loss
$200
Preferred solution
Full refund
Review #759122 is a subjective opinion of poster.